3 februari 2 dagar kvar<3

Hemma från segaste skoldagen någonsin
8:20-15:20 hehe ja det är längsta för mig ^^ Men inte så kul för jag kommer inte hem förän klockan fyra och då är dagen typ slut ju. Eh nej men nästan i alla fall :p

Mår inte så bra just nu, framför allt inte idag. Allt känns bara jobbigt och jag orkar inte anstränga mig någonting. Jag vill så himla mycket att jag inte vet vad jag sak ta vägen. En sak är bra i alla fall, nästa påsk är en resa till turkiet med si sådär 11 stycken tjejer (mer eller mindre) hur kul låter inte det licksom? Och jag som älskar värmen så mycket är ju ett pluss!

Nej nu ska jag ta mig en till kopp te och tycka lite mer synd om mig själv x'D
Ont i nacken har jag också.

Kom att tänka på en sak, vet väldigt många som har/haft anorexi som någon gång har hetsätit men det har aldrig hänt för mig.. Äh inte så viktigt men det kom bara upp i mina tankar ^^

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du mår bättre idag gumman ! <3

sv:

hahha aa :o :(



tack desamma verkligen !

puss

2011-02-04 @ 07:25:42
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag har nog inte heller hetsätit någon gång, så då är vi två ;)

Gud vad gött med turkiet :D <3 Min längsta dag är på tisdagar, 8.15-16.10 (obs 3 lektioner, har två stora hål xd)

Hoppas du får en jättebra kväll!

Puss<3

2011-02-04 @ 15:45:05
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0