Dag 01 - presentera mig själv

Snäll, trevlig, omtänksam, rolig, galen, kärleksfull, förväntansfull, energifull, full, nyfiken, tankespridd, busig, mogen, random, underbar och kvinnlig. Ja , jag är som vilken annan tonårstjej som helst. Ändå är jag unik. visst är det skummmt?

Om man ber en klasskamrat beskriva mig med ett ord: Galen
Om man ber mina bästaste kompisar att beskriva mig: omtänksam och awesome
Min mamma: största hjärtat
Min pappa: va?
Min syster: Bästa systern

Slutsatsen blir då att jag är nog lika galen och efterbliven som min omgivning. Men jag, jag gillar't.

Jag lever som dom flesta andra skolbarn, sitter vid datorn, spelar, äter, hänger med vänner, leker med familjen, studerar och annat skoj. Och sedan lite grejs som inte de flesta lever med : Ångest, ätstörningar , massor av läkar besök, rädd, säker, osäker, trygg.. jaao lite sisådär olika saker

Jag har växt upp bland killar och spel. Killkompisar i massor,Kusiner, deras kompisar, pappa, ja alla är killar. Därför är jag inget big fan of tjejor, eller jag brukar oftast inte känna mig så bekväm i en flock tjejer.

Jag gillar rosa, kineser, pirater och thaimat

Det var väl det, hej



Kommentarer
Postat av: sandra

hahah då är vi två då :D

nemen precis där har du en stor poäng :D

idag har jag spelat bara haha ^^ själv finis?:)

massa pussar och kramar!<3

2011-02-23 @ 14:49:30
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Maja

Galna är väl vi alla? Och om man inte vore lite galen skulle man ju inte ha roligt. Så jag tycker att det bara är bra att du är galen, för det är awesome! ;P

Kul att få veta lite mer om dig :)

Puss<3

2011-02-23 @ 16:01:47
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Julia

roligt att då veta mer om min tjej :D

kramar

2011-02-23 @ 16:37:12
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0