Dag 04 – Intressen

Nu pallar jag inte skriva "vara med vänner, dator och blaa blaa" precis som alla andra skriver och såklart är det ju vad jag gör också men hur kul är det att läsa? :P

Nej jag gillar att vara allmänt awesome

Nööörda datorspel som man får döda folk på, skjut spel då asså ^^ och såklart sims heheh

Peta på folk och speciellt på folk som är helt random

Titta på porr.. ehh ja gör inte alla i min ålder det eller? :D

Hmm.. vad gillar jag mer att göra? Jag gillar att vara ute och springa men inte att idrotta eller rida för jag är rädd
för hästar

Jag älskar att gå till djurparker /terarier och titta på söööta ormar, fisk och allmänt ccola djur

Måla, pussla, springa runt och vara allmänt hyper och dricka te

Det var nog allt hehe ^^ nu ska jag kolla runt på blogggar, äta räääkor (höhööh käärlek på det) och se på melodifestiveln eller en film :D<3


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Jag är livrödd för ormar sötis!! Lova mej att aldrig lägga upp en bild på en orm för då kommer mitt hjärta att stanna.. <3

2011-02-26 @ 18:06:50
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Hihi aa, men hur kul är det. Hade ju varit roligare att komma hem med andra saker än rengöringsmedel;) tss..



<3<3<3

2011-02-27 @ 10:56:23
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Cilla

sv: Tack, hade en underbar kväll verkligen :) Älskar också ormar, vill ha en boa eller liknande men då skulle min mamma slå ihjäl mig tror jag x)

2011-02-27 @ 16:43:09
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0