Dåliga filmer

Hemma från filmfestivalen, jag är tydligen inte bra på att välja filmer för de som jag såg var totalt värdelösa enligt mig ^^
Men aja nu är det över och jag fick en trevlig fredag med sushi och shoppingrunda på stan inbokad på fredag med en vän.



Jag måste nog hålla med Sandra. Visst så kanske jag är mycket mer social nu, orkar mer för att jag äter, kan skratta mer och orka engagera mig i saker. Men det känns som om något saknas. Jag mår inte så mycket bättre psykiskt som jag trodde att jag skulle, visst att jag inte gått upp speciellt mycket i vikt än men när jag inte är med kompisar eller gör något så mår jag lika dåligt som innan. Jag vill känna någon skillnad, vill veta att jag gör rätt. Något i alla fall för det gör ont..

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Vi kollade bara på en film och det var "Sista kapitlet". En dokumentär.. Den var helt okej faktiskt ;)

2011-02-02 @ 16:46:21
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0