Fredag

Idag har vart en bra dag, sååå himla skönt!
Och är min kompis inte den sötaste eller vad? :P
Nu har hon gått i några månader (sen vi började i samma klass) och hört mitt prat om hur mycket jag älskar mango och vad tror ni inte att tjejen gör? Hon köper tre mangos + en kokosnöt (haha xD ) och ger till mig i födelsedagspresent! Inget kommer att slå det haha :p

Kort dag idag, slutade 12:40 och jag + 4 andra i klassen drog och käkade på sushi/kinamats buffé, utmaning med buffé men ack så gott. Efter det drog vi till polisen :O Hehe spännande, eller inte^^

Tog tåget in till göteborg med en av dem senare och vi traskade runt i affärer ett tag. Letade efter ett par rätt tjocka tights i svart leopardmönster som min klasskompis hade på sig idag, så galet snygga verkligen men som vanligt när man letar efter något så hittar man det inte. Aja jag har ju ett par leopardmönstrade redan så jag överlever nog :p

Ikväll blir det mango och lite gossip girl :D

Hur var eran dag? :)
Pussar

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis på födelsedagen finis! hoppas du får bästa dagen!<3

pussar och kramar och ha de bäst idag okeeej?:D

<33

2011-02-05 @ 10:29:05
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0