Gal1

Ful dag idag, fasst väldigt,väldigt mysig :D

Började 11 men hade ingen lärare, vi skulle göra en mugg i lera^^
Andra lektionen skulle vara idrott men den var inställd så jag och några tjejer i klassen tänkte vara lite busiga och skita i sista lektionen som var svenska och dra in till stan. Dock slutade det med att vi gick på svenskan och åkte in efteråt. Åt på paprika och det var riktigt mums, deras currydressing är farligt god. Sprang runt på BR leksaker och kollade pokémon (ääälska) och sedan på elgiganten och vi såg coolaste rosa kylskåpet, ville ha det så mycket!

Hatar att tveka varje gång någon frågar om man kan hitta på något..

Nej nu ska jag återgå till house tittande, det har börjat igen. Hur awesome?

Imorgon blir det filmfestival hela dagen, trevligt men hade helst velat se black swan. aja det får bli någon annan dag!

Pussar finisar och hoppas att ni har haft en bra dag

Kommentarer
Postat av: Cilla

Låter som en mysig dag, curry är frukansvärt gott :) kram.

2011-02-01 @ 23:58:02
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha jag hade miljontals pokemonkort förr^^ desamma gällde spice girls och pogg eller vad sjutton de nu hette :P



Ååå rosa kylskåp ska bannemig jag skaffa när jag flyttar hemifrån :D göra tufft jue :D



Ha en bra dag idag gumman <3

2011-02-02 @ 07:18:29
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Maja

House är lätt mitt favvoprogram, finns ingenting som kan slå det!

Låter ju som värsta underbara dagen ju, det var du verkligen värd!

Puss<3

2011-02-02 @ 14:42:05
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: sandra

jaa det är så jag får tänka typ varje dag nu:P att lägga de bakom mig och köra från ruta ett :P med mig är de bara konstigt, jag vet inte hur jag mår och inte hur jag känner, känner mig bara inte värd att äta just nu men de får gå ändå, de måste gå!

massa pussar och kramar!<3

2011-02-02 @ 14:57:32
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0