Halluuuu

Snurrig dag minst sagt.

Vaknade klockan åtta, satte mig vid datorn men ingen inloggad på någonting. Haha bara jag av mina vänner som är morgonpigg ^^

Satte mig för att skriva ett cv för det kan ju vara bra att ha när man sak söka sommarjobb. Sökte till en massa olika ställen och har fått några svar. Det här är ju kul ju!

Sedan bad min vän att jag skulle komma och vara med henne en stund så jag fick gott ta en paus i jobbsökandet och dra till henne, kul dock :D
Var där en stund men sedan var det menat att jag skulle på bio så drog hem för att fixa lite grejer men då visade det sig att det var flera av tjejerna som inte kunde så det blev inget. Lite tråkigt men men, mamma kom precis hem med filmen "valentines day" som hon ville se med mig, har dock redan sett den men jag kan se den igen för hennes skull.

Imorgon blir det lan med 6 söta pojkar, tors-lör så kasnke inte hinner skriva så mycket här.. Det ska nördas WoW, wc3 och lite cs. höhö :D

Lamlasange till middag, jobbigt men det goda tog över det. Mums!

Kommentarer
Postat av: Cilla

vad hurtigt av dig, hoppas du får svar på ditt cv :) kram <3

2011-02-16 @ 21:34:17
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0