Knä jävel

Tjeena!

Det är konstigt det där, ibland känner man sig så frisk. Som om äs bara var något påhitt men sedan när man minst anar det så smyger hon sig på en igen. Vissa dagar klarar man allt, andra orkar man ingenting. Upp och ner fram och tillbaka, jag vill inte ha det så mer, jag vill att det ska vara stabilt, bra , inga problem. Det kommer. Det ska jag se till men på vägen dit får jag helt enkelt stå ut. Att ge upp finns inte.

Idag har det inte hänt så mycket, suttit på röven och varvat datorn med tv tittande. Mitt knä har svullnat upp igen, toppen.. Det enda som gäller då är att sitta still med benet högt och kasnke något kallt på, det suger..

Rätt soft ändå, nu ska jag bädda ner mig i soffan igen. Ville inte säga så mycket mer än hej egentligen ^^

Kommentarer
Postat av: Julia

Du kommer få leva utan äs, du kommer bli frisk ! <3



Hahah eller hur ?! :P Du med !<3

2011-02-15 @ 19:18:11
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Cilla

Sv: ja precis! kalorimängden skiljer sig inte heller mer än plus-minus-noll bland de olika brödsorterna jag oftast äter så varför inte välja ett som är gott lika gärna istället för att trägla på med ett torrt bröd som man inte ens känner för att äta och då hoppar ju ångesten bara på en ännu mer :) <3

2011-02-15 @ 22:15:36
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0