Barnslig

Haha hur ful får man vara egentligen..
Skulle äta middag (lax med bulgur) och skulle koka lite broccoli och bönor till det men vad är det jag ser när jag öppnar frysen? Jo att båda är slut, katastrof!
Visste att jag hade kvar och frågade pappa, det var han som ätit upp det sissta.
Nu är det såhär att Michelle äter ungefär 2 kilo broccolli och ungefär lika mycket bönor (haricots verts) i veckan, hehe är inne i en sådan period, förut var det jordnötsmör och gurka.
Haha men inte tillsammans.
Men i alla fall jag blev jättesur och började nästan gråta.
What's up med det?! Haha känner mig jättedum nu, fick panik typ.

Nu är jag lugn igen hehe känner mig som en liten unge ibland.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men humöret är fint igen :D

God kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0