Bort med snön nu va?!

God kväll alla filurer och mumintroll :D

Usch vad sur jag var i morse. Min ena tand gjorde så sjukt ont! Jag har brutit min handled och min knäskål har hoppat ur led förut men aldrig har jag haft så ont som jag hade i morse, det var galet. Morgonen blev inte bättre när jag ramlade två gånger på väg till skolan och slog i svanskota och knän (som nu är svullna för att jag har problem med mina knän). Allt var verkligen sämst då :P


Usch för is!

Nu mår jag däremot riktigt bra. Det blev jättegod middag här hemma, pitabröd med renskav och en massa goda grönsaker. Sedan har jag även ätit både en cupcake och en massa godis idag och oj vad äs är sur på mig. HAHA! Jag skrattar äs i ansiktet, jag ska slakta henne tills hon inte vill vara kvar längre :D Visst gör hon livet jonnigt just nu men det är värt det, utmaningar behövs för att ta sig framåt och om ångest är det enda hon har att komma med så är det bara att stå ut och slå tillbaka.

Legend of the seeker idag - en glad Michelle <3

Har ni en mysig fredags kväll?

Någon som har filmtips till mig? :D

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: taack, det är ju tyvärr sånt som gör att man inte ens vill fortsätta blogga:/ vi klarar oss ur dehär iaf! kämpa på tjejen!<3kram

2011-01-15 @ 09:46:45
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Maja

Håller med dig, bort med all snö!

Och du har helt rätt, det enda äs ger oss är lite ångest, och det kan man faktiskt stå ut med!

Puss<3

2011-01-15 @ 16:37:11
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0