Feeeest!

Godmorgon och dag :D

Hehe kanske inte fest men mamma hade ett litet sött kalas med mormor och morfar, bror och kusin bla. annat.
Fest = massor av mat och tårta (ooh jag skakade nästan lite)
Nej meen det gick väl helt okej. Maten var västerbottenpaj som sagt och den var god men lite svår.
Sedan blev det ännu en ny sak som  jag inte smakat innan. En tårta med mandelmasse och chokladbotten typ och en farligt god kräm på som smakade som knäck! :O
Inte så konstigt eftersom att den var gjord av samma ingredienser som vanlig knäck. Behöver jag säga att ångesten smög sig på bara av se på den?
Nej men jag tog en liten bit vilket känns bra med tanke på att äs hade bestämt åt mig att inte ta något alls.
Det var såååå värt, hur god som helst!

Nu sitter jag här och mår lite smått dåligt men samtidigt är jag glad, mamma är glad och jag kan vara nöjd åt att jag vågade :)

Är dagens utmaningar slut för idag? Haha tvek, jag är på topp idag med, nu taggar vi tjejor! höhö :D

Funderar på att se den filmen som går på 4:an tror jag, klockan 21:30 ikväll. Americas sweethearts heter den tror jag och Julia Roberts är med. Älskar henne lite grann :P

Och att se film med mami på en lördagskväll skriker nästan gottis. Men vad ska man ha? Har ni något tips till lilla mig som börjar tröttna på allt som heter glass och godis, skummt haha :p

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ta något salt istället om du tröttnat på sött? Chips, popcorn, nötter? Eller kanske ostbågar?

2011-01-23 @ 09:48:59
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0