Fot tönten

Vaaah :O
Har fått så sjukt ont i foten, på utsidan under knölen där man lixom vrider foten. Vet inte vad jag har gjort heller, suttit stilla för mycket? haha :p
Vet inte vad jag ska göra åt det heller, det sitter ju så dumt. Aja det löser sig nog, ska inte klaga. Det kunde ha vart värre :)

Såg nyss på nya top model och jag älskade verkligen systrarna som var med, hur sköna som helst! Miss jay är ju inte så illa han heller.

Michelle gjorde något som hon trodde var omöjligt alldeles nyss. Hon tog ett annat bröd än hennes eget :O
Haha dock vart det inte lika gott men jag ska nog fortsätta min jakt på ett annat gott. Det retar ju äs lite att byta också :D

Kramar<3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Samma här :D kram på dig.

2011-01-10 @ 21:53:07
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0