Glaad

Nu går tågen åt båda hållen :D höhöh..
Nej, men hemma från tandläkaren en kort stund innan jag sak iväg igen och träffa min vän.
Vi drar nog in direkt till göteborg och fikar eller något fram till bion, låter som en plan tycker jag :)
Men innan jag drar blir det sushiii, kärlek på det! :D
Jag mår så bra idag, allt är toppen :D
(Ja det blir lite mycket smiliesar då :p)
För fler sådana här dagar kan jag stå ut med lite sämre dagar och lite ful ångest.

Åhh jag är såå glad :D

Kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ha på gummibanden på rälsen så jag tog en av varje, regnbåge FTW! ehe.. x'D

Sprider lite glädje till er alla fina :D


Sötaste eller vad? :O

Kommentarer
Postat av: sandra

Ohoho vad glad man blir av att läsa ett sånthär sprudlande inlägg :) jag hade rosa jämt på mitt räls XD en gång testade jag ljusblå men gick tillbaka till rosa :P

jaa jag hoppas på att få bara lyssna :P kommer ju knappt ihåg vad jag skrev själv lixom:O haha:P

massa pussar och kramar!<3

2011-01-19 @ 13:30:16
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Maja

Glada inlägg gillar vi! Och sushi <3 Nu blev jag avis, till lunch idag fick vi en äcklig fisk och dålig potatis(men vad kan man förvänta sig av skolmat?)

Puss<3

2011-01-19 @ 14:01:32
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

KVÄLLENS BLOGG HOS MIG!!! :D

ANMÄL DIG GÄRNA :*

2011-01-19 @ 19:53:33
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0