Hejhopp!

Hejsan svejsan alla söta små hattifnattar!

Idag har vart en lång (ehe för att vara estet tider) Men en sånn BRA dag, helt super mega awesome!
Helst vill jag bara hoppa runt och leka indian i mina fina fjäderörhängen och skratta som en galen häst.
Ehh.. ja jag känner att det kanske spårar ur lite men jag är glad :D

Har inte kännt mig minsta trött på hela dagen och mina klasskamrater är förvånade över hur galen (enligt dem) jag är egentligen, känns så bra att kunna visa dem hur riktiga Michelle är!

Hohoh ni kan få ta del av mitt toppenhumör, jag lovar att det räcker till alla.

Nej nu måste jag sätta mig och läsa klart min bok.. Blä men så är det, jag har ju glass här så jag klarar mig. b&j's till och med, jag hitttade min favorit också "mango berry swirl" helt über god.

Tandställningen värker som attan men äh vem bryr sig, jag känner mig lycklig och ler hela tiden haha :D

Har ni haft en bra dag?

Jag har fått nd's nu föresten, vill ha det nu i början. Känns bäst så och vaniljen med frysta hallon i är faktiskt riktigt god :D


Den här var lite cool tyckte jag :P Kroatien för två år sedan i guess :D

Stora bamse kramar och glatt humör till er allihopa sötingar<3

Kommentarer
Postat av: sandra

samma här:P lite drygt lika länge, men nu vill jag bli frisk! är dock inte underviktig längre tror jag:P

pussar<3

2011-01-20 @ 17:51:35
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Petris

Åh B&j´s fett gott! fast du ska äta half baked...det är mumms!

2011-01-20 @ 18:46:07
URL: http://barapetriis.blogg.se/
Postat av: Julia

Härligt :D Du är så himla go ! :P<3

2011-01-20 @ 19:32:22
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0