Ingen tandställning :(

Precis hemkommen efter en mysig förmiddag i allingsås. Blev inte andra delen av min räls idag utan den får jag nästa vecka på onsdag istället. Men det gör inte mig så mycket :)

Nya gummiband och åt-dragning av den jag redan har. Mörk rosa gummiband hihi<3 Älskar rosa

Både jag och mamma klurade väl inne på sushi restaurangen, hur många bitar är en tillräcklig portion? Någon som vet det? Innan åt jag alltid åtta bitar och mamma brukar också ta det men det blev 10 idag för mig + miso soppa som var riktigt god. Vet dock inte om det var lagom eller för lite fortfarande.. hmm ?

Nu blir det te och ana gina show, mysigt :)


bra program (Y)

Kommentarer
Postat av: Maja

Usch med tandställning, jag hade det i typ 2 år, men sommaren 08 blev jag äntligen av med den. Fick den typ hösten 2006, och ett halvår senare kom ju anorexin och bosatte sig. Så tandställningen har jag inga glada minnen med. Men man blir ju väldigt fin i munnen av den , dock gör det så jävla ont xd



Jag och mamma köper ibland den där färdigförpackade sushin på coop, och då är det 8 bitar. Så det är det som jag äter, men jag har hört att 10 bitar + soppan är helt normalt också.

Puss<3

2011-01-12 @ 14:39:44
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Sara

Var gärna med i dagens blogg hos mig, jag kommer att utse 5 lyckliga vinnare idag! :)

2011-01-12 @ 14:55:42
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: bettina

hej! :) jag brukar äta 10 bitar sushi till lunch/middag. men det beror ju på hurdana de är och hur stora :) om de är maki bitar eller nigiri bitar ju osv :) så varierar också storleken på dem hemskt mycket på olika restauranger!

2011-01-12 @ 21:49:48
URL: http://slapploss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0