Lite lugnare

Känns lite bättre nu
Dock känner jag mig väldigt förkyld, hatar att jag inte bara kan ta en alvedon eller ipren som alla andra.
Jag märker ingen skillnad, aldrig när jag tar tabletter. Vad det än är för och då känns ju det väldigt onödigt att ta dem :P

Imorgon blir en bättre dag, en bra dag :)
Ingen skola, ska till tandläkaren i allingsås klockan tio och sätta in rälsen i övre tandraden, men det är okej. Förutom ont och skav så tycker jag att jag är söt i tandställning, hehe :P
Sedan blir det sushi lunch ensam, Oooh utmaning att äta själv. Men man missar inte att äta sushi!
Sedan blir det till skolan och möta upp min söta tjej som slutar
Vi ska in till göteborg och se på Narnia med en massa folk.
Kan den dagen bli dålig eller? Tror inte det :D

Känner mig taggad på livet men jag måste acceptera att ibland så mår man sämre än vanligt :)

Nu blir det te och one tree hill, kan ju inte bli sjuk till imorgon

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ah det har jag :) kramisar!

2011-01-18 @ 19:46:30
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: camilla

tycker du ska unna dig en stor godispåse till bion imorgon :D vad är bio utan biogodis liksom :D ?? hoppas du får de jätteskoj imorgon och att den dagen känns bättre.



Pussar

2011-01-18 @ 20:01:28
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0