mer mat åt folket!

Hemma från yogan nu, kan inte riktigt sätta ord på hur underbart jag tycker att det är. Som kärlek typ haha.
Efter det blev det en lååång dusch och sedan var det dags för middag som bestod av thaimat, mums!
För mig blev det en gryt/wok med tiger räkor (åååh såå gott med tiger räkor<3) Och ris till det såklart.

Tittade lite på solsidan men det var inte alls lika bra som första sesongen, nej inte alls kul.
Nu är det time out som är på tvn, det är i alla fall kul men parlamentet är roligare.

Är fortfarande på bra humör och nu är jag även rofylld, haha roligt ord tycker jag :p

Usch mina händer är så sjukt torra men jag vägrar använda äckel handkräm, tycker att det är så äckligt att vara helt kletig om händerna :p haha inte okej att klaga då ^^

Imorgon är det skola (nehe?) och jag är taggad till tusen, vill ha lite bra skoldagar nu :)
Mamma ska äta sushi till lunch så hon ska köpa så jag får det till middag, hihi läängtar<3

Pussar sötnosar

Vikten står stilla.. bajs, hur kan det vara möjligt? Jaja mer mat till mig och folket då!

Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Tror vi kan dra en slutsats, naturgodis är himmelriket :D

2011-01-23 @ 21:09:41
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Cilla

Åh, yoga är helt underbart för kroppen :)

2011-01-23 @ 23:24:43
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Julia

Ät mer då! :P hahah du kan och hoppas du får en bra skoldag nu då! :D<3

2011-01-24 @ 07:23:38
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0