Mysdag

Hej hopp!

Sitter här med lax, bulgur och brocolli i magen, mumsigt minst sagt. Och vet ni vad som gömmer sig i frysen? Hihi en halv burk b&j's till mig :D Behöver jag säga att jag är glad?
Provade en ny smak sist, vanilla toffee crunch tror jag den hette, den var i alla fall super god, inte förvånad dock. det är ju b&j's :P

Har haft huvudvärk hela dagen idag men det har vart okej, storhandlade med mamma sen kröp vi ner i soffan med varsin kopp oboy och titta på film. Vet ni vad? Det var nog 2 år sedan jag drack oboy och det var skitläskigt men så sjukt gott.. Fasst nej det kasnke heter varm choklad när man gör den själv? haha jaa det gör det ju :P

Skola imorgon och på onsdag blir det Göteborg hela dagen för vi ska på filmfestivalen :P

Pussar

Kommentarer
Postat av: Maja

Mumsigt med B&J's, och middagen lät inte heller helt fel. Ska på filmfestivalen på tisdag med klassen, fanns ju typ inga bra filmer att välja mellan, men men. Det är ju bara io typ 1,5 timme xd

Puss<3

2011-01-31 @ 14:27:12
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0