Nya narnia

Nydushad och hemma från en yoga pass! Hihi underbart <3
Har gjort en ny upptäckt också. Honungs pomelo är liiite för gott. Mums! Ser ut som en gul melon/fotboll och fruktköttet påminner om en stor apelsin. Rekomenderas starkt.

I munnen känns det bra nu, tur att det inte satt i lika länge den här gången. Till middag blev det pitabröd med renskav och grönsaker. Varför hade jag intalat mig själv att jag inte gillade pitabröd? Jättegott ju. Haha måste nog pröva alla maträtter som jag ätit igen och se vad jag egentligen gillar/inte gillar :D

Fredag imorgon! Mys men jag längtar mer tills på lördag. Ska vara med den underbaraste lilla tjejen på jorden och sedan bio med mamma och syster, trevligt trevligt :)



Äs försöker säga till mig att syster äter dåligt, men nej hon äter som hon ska och jag ska inte bry mig ändå. Den enda som jag ska bry mig om när vi pratar om mat är ju ändå bara mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0