Prat med vänner och vips

Hejhopp gummisnopp hihi x'D

Var taggad på en bra dag i morse vid frukosten..
Den blev bra, eller aa förutom att jag var sjukt trött på första lektionen och nästan somnade och smärtan i munnen av tanställningen har aldrig vart så jobbig så :D
Hehe nej nu ska vi inte klaga, det var en bra dag och humöret har vart på topp
Lite te mot tröttheten och tänka bort smärtan+ massor av roliga människor och vips så har man en bra dag.

Efter skolan som slutade 14:20 så träffade jag två av mina bästaste vänner och vi stod och pratade en liten stund.. Trodde vi ja, haha. Kom hem nu ungefär, tiden bara flyger iväg när man har roligt :D

Vet inte vad jag ska göra ikväll riktigt, tröttheten börjar komma tillbaka men jag känner mig nöjd och glad så det är okej.

Stor kärlek på mina shepherd tofflor! <3 Vadå typ super duper mysiga?

Känns så bra just nu, kanske ska utmana med något mumsigt ikväll? Hahah det är fredag, då är det nästan ett måste med något gottis, håller ni med mig eller håller ni med mig? :P

Nu ska jag och mitt glada humör koka en stooor kopp te och sätta in lite vax i munfan, önskar er en mysig fredag och lägga mig och dö i soffan. Yes låter som en plan tycker jag :)

Bamsekramar från en glad chej, igen :p


Är jag bra eller är jag bra på att ta kort med mobilen? vavava? :D hehe x'D

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dina glada inlägg min galna flicka :P <3

sv:

hahah så bra var det inte xd haha.. men tack! :D

Nej dej kan jag nog aldrig äga haha :o <3

massa bajs på dig <3

2011-01-21 @ 18:31:35
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: sandra

:) jag skulle nog vilja ha lite mer kvar, jag tycker allt går så snabbt :/

ska du ta nåt gottis ikväll då?:D vad?:D:D:D

jag vill också ha men jag är så feg XD

puss och kraaam!<3

2011-01-21 @ 19:25:02
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag håller absolut med dig, gottis måste du ta idag när det är fredag hihi :D

så kul o läsa dina glada inlägg :)

2011-01-21 @ 19:52:25
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0