Rå fisk

Hej hopp i lingonskogen!

Idag har jag vart på jättebra humör hela dagen, visst är det bra? Haha såklart :D
Tåget mitt var försenat i morse men jag hann med bussen istället och fick sälskap av en kille som jag inte riktigt kan kalla kompis, fasst joo nu kan jag haha! Vi har alltid så mycket att prata om , känns som om vi aldrig hinner prata klart innan vi måste skiljas åt x'D

Vi gjorde gipsmasker på första lektionen idag, jättekul men sjukt äckligt att ha en massa gipsbindor i ansiktet :P

Till lunch blev det någon risotto typ med kikärter och paprika i typ, jättejobbigt med blandningar tycker jag men jag tror att jag fick till det. Sedan gick jag och några i klassen till affären, alla köpte bullar med vaniljfyllning typ. ville också ha en sådan egentligen men jag vågade inte.. dåligt av mig. MEN jag köpte i alla fall en kanelbulle och smakade en liten bit på min kompis vaniljbulle. Inte helt värdelöst ändå :)

Nu är min familj iväg och tittar på hockey, frölunda-djurgårn. Haha pappa är djurgårdare och mamma+syster är frölundare. Själv skiter jag fullständigt i allt som heter sport hehe. Men i alla fall, det betyder middag ensam vilket leder till en massa tankar om att strunta i att äta. Vilket inte hände (åt precis hihi) för smart som jag är, och lite feg måste jag säga. så bad jag mamma köpa hem sushi till mig och då kan jag ju inte låta bli att äta. Hon hade tagit med tre små mini vårrullar också som fick följa med sushin ner i magen och oj vad gott det var!

Nu blir det snart dax för top model men jag låter det gå ett tag, spelar in det så jag slipper se reklamen hehe xD

Vart hos en kompis idag också, jättemysigt verkligen.

Hoppas att ni också har haft en bra dag, för det var min :D hehe okej ni ska ha bra dagar även ifall jag inte har det .Lova!<3

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

okej då vet jag haha ;)

2011-01-24 @ 23:21:11
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Cilla

Sv: Tack fina du. Och nästa gång vågar du också vaniljbulle men kanel är ju också gott så :) <3

2011-01-25 @ 08:25:37
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: sandra

<3!

du är så fin !

kramar och pussar!<3

2011-01-25 @ 15:23:20
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0