Skooooolaaa<3

Wohooo!
Idag är det skolan igen, Jag är överlycklig!
Hehe är nog den ända (förut de i min klass xD) som är taggad för skolan igen, men har man helt underbara klasskamrater och går en sjukt slapp linje med bra tider och mysiga lärare så kan man inget annat än att längta.

Kunde inte sova inatt heller(?)
Konstigt, jag brukar sova hur bra som helst men det bara kröp och äcklade sig i hela kroppen.
Nu är jag smått hyper och skolan börjar inte förän 12, haha

Hoppas jag kan smitta av mig lite med mitt skol-älskande till er som tycker att det var mindre kul att börja idag ( eller någon annan dag :p ) Och att ni får en jättemysig dag istället



Gillar detta sitatet, (höhö nej inte alls små kåt på engelska sitat xD) ni får stå ut för de är fina/bra


Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0