Stan med kines

Hemma nu efter en dag. Den började klockan åtta i morse när min kompis som bor i göteborg praktiskt taget tvingade mig att sätta mig på tåget in och umgås med honom. Det var bara att slänga i sig frukost, mackor med oboy (för första gången på år) och frukt för min del för att efter det hoppa på tåget in mot stan. Vi han fika, äta sushi (han är kines så jag tyckte att det var ett måste) fasst det visade sig att han inte tyckte att det var sådär jättegott. Det gick inte ihop i min hjärna, han måste gilla sushi! haha nejdå :D

Efter det så sa vi hejdå och han tog sin buss hem och jag traskade iväg till mammas jobb så att jag kunde åka med henne hem. Men nej nej.

Hon ville stanna i allum och vi behövde tydligen handla mat också.

Jag hittade skönaste lila mjukisbyxor, älskar dem!

Köpte också ben & jerry's cokie dough och den ska ätas snart. Kan tyvär inte kalla det för en utmaning utan mer det godaste som finns, en njutning haha :P

Sushi,fika och b&j's på samma dag, helt perfekt!

Nu ska jag läsa alla bloggar och sedan dö i soffan, haha knappt jag klarar av en hel dag på stan (trots att jag satt ner 80% av tiden) längre, lite kul :p

Nej det blev ingen bio heller men ska se den nu på onsdag med en massa vänner, lite bättre ändå :D


Stoor kärlek på dessa, kan inte få nog av converse<3

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Lätt som en väldigt lyckad dag! :D<3

hahha skit trött oxå xd

2011-01-15 @ 19:31:12
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: aah:/ det har jag med blivit tyvärr men de hör väll till :O :/

ska du äta nåt gott ikväll då?:)

pussar<3

2011-01-15 @ 19:37:38
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: det var toppen! tyvärr slutade den inte lika toppen;/ och idag mår man ju bra (Y)

hiih jaamen visst godiset är ju så stora bitar annars :O och man vill ju inte ha samma smak för länge XD

äs gör mitt liv till helvete just nu :/ känner mig mer död än levande...

pussar<3

2011-01-16 @ 11:22:03
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh jag älskar ben n jerrys.

2011-01-16 @ 21:17:03
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0