Stannar

Har inte så mycket att säga nu..
Det känns som om jag står still även fasst jag utmanar mig, kan man utmana säkert? Känns som om jag gör det, inte väljer värsta tänkbara som jag kanske borde?
Jobbigt just nu.. 

Nej nu ska vi inte vara sådana, det är en mysig söndag och jag är så sjukt sugen på kräftor :o
Inte alltid så lätt att fixa det dock :p Men äh, jag fick mina champinjoner som jag längtat så mycket efter igår i alla fall :)

Och jag fickk tillbaka min älskade mobil!
Ljudet fungerade inte när man ringde xD

Vad har det att bjudas på idag då? :)
En sväng till toys r' us och köpa ett pussel? Nej det är söndag och mina föräldrar är slappa :p
Åka till mormor och morfar? .. Ta mig inte fel nu men jag känner inte för det

Helst skulle jag vilja träffa alla mina kompisar och bara ge dem massa bamsekramar :D haha x'D

Åt chips idag efter frukosten, vad hände där då? :p
Men jag kände för det, dock blev jag besviken. Det smakade inte så himla gott egentligen, är nog ingen chipsmänniska.

Äh, det var värt ändå, att jag vågade :)

Orkar inte med någonting längre, är så trött. Helt sut är nog en bättre beskrivning. Tycker att det borde vara tvärtom :o

Nu ska jag se sissta avsnittet av egend of the seeker sesong 2, sjukt spännande!

Hoppas att ni har haft en fin helg, pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0