Ta inte i så mycket

Åh, Jag vill ju så gärna säga att det var en bra dag idag.
Men nej.. Vaknade för tidigt av att pappa klampade i trappan
Kom nästan försent till tåget.. stressat upp mig
Huvudvärk, kände mig trött, sjuk och allmänt seg
Försöker vara glad och social med mina klasskamrater
Ännu mer huvudvärk
Halkar på vägen hem, orkar inte med någonting.

Haha allt skrattar åt mig, det går inge bra alltså :P

Har gått och blivit super-mega förkyld, vill inte blir sjuk. Hatar det.

Tror att jag mår dåligt för att jag vill för mycket på samma gång och jag vill att det ska gå så jädra snabbt.
Att bli frisk från en ätstörning går inte snabbt, jag måste acceptera det och låta det ta lite tid.
Jag kan inte tro att jag ska bli frisk efter några veckor, att tankarna om mat, träning, vikt kommer att försvinna så snabbt.

Jag VÄGRAR att ge upp bara för att det tar längre än jag vill och trodde.

Alla ni som kommenterar är så söta, det gör mig glad :) Jag är inte ensam och även om det inte finns någon i min närhet som förstår hur jag mår och känner sp finns det ju en he cybervärld med söta männsikor som förstår precis allt!

Säger inte att det är bra för man måste nog vara där för att fatta men det känns så sjukt mycket mindre hopplöst!
Jag känner det, vi kommer bli friska för vi är starka

Hoppas att ni har haft en underbar dag :)

Massor av pussar <3



Kommentarer
Postat av: sara

hoppas det känns bättre imorgon, du är värdefull <3

2011-01-18 @ 18:53:41
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0