Tandveerk

Uuuhh.. :(
Vill inte klaga men det gör så sjukt ont i min mun just nu, vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Första gången som jag spänner tandställningen sen jag satte in den och det gör lika ont som då. Riktigt hemskt men får hoppas att det känns bättre imorgon :)

Slutar runt ett imorgon, helt okej! haha :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se på ett gammalt avsnitt av svenska hollywood fruar, kan man annat än att älska Maria Montazami?

Dagen har vart nästan helt fri från ångest och det känns riktigt bra.

Hoppas att ni haft en bra dag alla fina <3



Kan nog leva på endast sushi <3

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mm gud vad gott med sushi, ska äta det idag till lunch :D

Ha en underbar tisdag!

2011-01-18 @ 09:20:00
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0