Tetetette

Hihi kom på mig själv med att le mot alla jag möter, och de ler tillbaka! :D

Nej men jag mår bra just nu, eller jag har en massa ångest p.g.a. alla utmaningar men jag mår lixom bra. Det känns konstigt men jag behöver inte anstränga mig för att le och skratta med folk, jag är inte otrevlig men fortfarande rätt trött varvat med hyper pigg känslor. Inte lågt blodsocker trött utan mer kroppen jobbar som en galning trött, hihi känns bra :)

Fryser fortfarande som en galning men mitt älskade te håller mig hyfsat varm. Mer te till folket!

Idag blev det spenatsoppa till lunch, mackor med ost till dem såklart. Älskar spenatsoppa!

Ikväll blir det yoga och det känns väldigt skönt, behöver stilla alla tankar för en stund och inte bara må bra för att jag lite smått tvingar mig till det utan helt. Haha flumm det låter men svårt att förklara. Äs pratar lite för mycket ibland tycker jag :o Ganska onödigt för det är ju ingen som orkar lyssna egentligen.

Jättemysig dag på G vafan! Pappa ser på skidor hela dagarna så jag får väl nöja mig med vänner och datorn. Tror inte att det går någon nöd på mig :P



Helst ska det vara liptons peach mango

Kommentarer
Postat av: camilla

Yogan jag skulle gå på var fullt :/ :/ hoppas ditt var skoj? :)



Puss<3

2011-01-23 @ 17:17:10
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Petris

ja, det är nya favoriten ;) haha MOooOMMA!



en dag framför datan kan väll ändå inte sitta så fel va? ;) Kram på dig <3

2011-01-23 @ 17:22:07
URL: http://barapetriis.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Ska börja äta mer saker utöver, dels för att gå upp snabbare och för att få igång "suget", för just nu tar det emot att äta utöver just för att jag inte vet om jag är sugen på det eller inte. Men nu ska här ätas, och det ska då inte bara vara t.ex. en chokladbit utöver, utan i så fall typ 3 rader av en 100g./bulle/fruktsallad m. glass osv ^^

2011-01-23 @ 18:07:57
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Nej exotic snacks är sååå mkt godare :D Kokostoppar, bananchips, yoghurtdoppade annans, muslitoppar, åh allt är sååååå gott :D

2011-01-23 @ 18:13:25
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0