Utmaning

Utmaning från Aggie
Berätta 10 saker som ingen vet om dig eller som du gillar att göra!


1. Potatis är nog det äckligaste jag vet
2. Jag spelar world of warcraft (a)
3. Jag är riktigt bortskämd, hehe
4. Min tandställning gör så att jag dregglar ibland, HAHAHA
5. Klarar inte av att andra mår dåligt och gör allt för att de ska må bra bryr mig inte om jag mår dåligt
6. Är livrädd för spindlar som har smala ben och stor kropp, tycker att fågelspindlar är söta :3
7. Jag är absolut inte blyg någonstanns
8. Så fort jag kommer hem så tar jag på mig mjukisbrallor
9. Har haft ihop det med en kille som hade flickvän(fick reda på det efteråt) och sa det till hans tjej, nu hatar han mig hehe xD
10. Att resa är det bästa som finns, vill åka till japan,kina,thailand,nya zeeland, caribien och australien just nu


Idag har jag mått jättebra faktiskt. Hade hål i två timmar för första lektionen var inställd men vi hade det jätteroligt ändå, våran klass har börjat umgås allihopa tillsammans. Älskar att vara flera stycken och umgås, så mycket roligare. Okej inget fel att bara vara två,tre men man kan ju hitta på så mycket galnare saker när man är fler och jag älskar att prata mycket så det är bra :D Ingen tar mig dock på allvar längre, hehe på gott och ont men det är vad man har sina bästa vänner till!

Blev fisk, potatis och sås i skolan idag. Jag kan verkligen inte äta potatis, får kvälvningar. Men sånn tur jag hade! De hade ris också så jag fick i mig en ordentlig lunch och sedan slank det även ner några chokladbitar som jag fick av en söt tjej i klassen. Hihi dubbelnougat hette den och ojsan vad god den var :) Stämmer nog lite att man blir glad av choklad för jag var på topp hela dagen, skojjade, skrattade är var allmänt galen hihi :D

Märkte också att jag och en annan tjej i klassen har exakt samma killsmak, hehe läskigt verkligen :o Kom överäns om att heath ledger är utan tvekan den snyggaste personen som gått på jorden, gaaah jag dör<3

Ikväll blir det nog att utmana lite med något mumsigt, ingen ångest alls efter chokladen (vinst eller vad? hohoh) men måste tänka ut något läskigt och riktigt smaskigt , haha älskar det ordet, smaskigt. Låter såå sjukt äckligt och perverst egentligen :p

Har ni sötnosar haft en bra dag? :)

Måste bara tacka igen för alla söta kommentarer! Tror att jag älskar er lite grann hihi<3


Åhhh<33 Ge mig! Levande dock tack :p

Kommentarer
Postat av: Julia

hahhaahah jag är lat och orkar inte läsa allt :P

men skönt att du haft en bra dag iaf ! :D

puss på dig min vän<3

2011-01-27 @ 17:26:14
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter ju som att din dag varit superduper, vilket gillas stort! Själv har jag klämt i mig en halv marabou utöver - mums på det!

Puss<3

2011-01-27 @ 18:02:52
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Maja

SV: Håller med dig, marabou kan lätt bli "för mycket" choklad, men digestiven är supergod!

2011-01-27 @ 18:26:32
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: sandra

det går faktiskt bra fortfarande :O hur går de för dig finis?:)

pussar<3

2011-01-27 @ 18:51:23
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Bananchoklad i mitt <3

Vilken gillar du bäst? :D

2011-01-27 @ 19:19:40
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0