Wanted : gamla Michelle

Vad har jag gjort?!

Kommentar från syster nyss: Jag är så glad att du äter igen, du är så mycket trevligare nu och inte alls lika lätt-irriterad. Nu är du här och inte helt likgiltig

Vad har jag gjort egentligen? Äs har tagit bort mig själv från mig. Nu måste jag hitta Michelle igen. Jag var alltid den pratiga, lite konstiga, flummiga och utåtriktade tjejen som kom med galna ideér. Vart är hon nu? Borta helt enkelt.

Tänk vad mycket som jag har gått miste om som jag inte visste. Det här suger verkligen, ätstörningar är slöseri med tid och mysiga människor.

På jakt efter mig själv igen! Nu hittar vi den lite små hyper tjejen som folk har svårt för att placera :D

Korvstroganoff med ris till lunch, funkar helt okej men inte någon favorit. Helt klart en utmaning för mig men det är bara bra :)

En bra andra dag i skolan? Eller ja för er som började igår som för mig :)



Kramar i massor <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag börjar imorgon jag ^^

Ska också äta korvstroganoff idag, fast till middag. Vad föredrar du, vanligt ris eller fullkornsris? Själv äter jag BARA fullkornsris, för jag tycker att det är så sjukt gott.

Du kommer hitta tillbaka till dig själv snart, det vet jag!

Puss<3

2011-01-11 @ 18:01:35
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Åh, har du spelat golf? Var du duktig? :)

Hihi, jag vet jag borde prova ost snart....

2011-01-11 @ 19:06:12
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0