Wooh, godis sugen? Näääh

Hemma från skolan nu, slutade som sagt halv ett. Rätt soft ändå!
Det blev fisksoppa idag till lunch, tur det för mig! Med tandställning som nyss har spännts så är man lite anti-tugga, haha.. Det suger -.-
Soppan var rätt okej faktiskt, det brukar den inte vara. Konstigt men bra.

Jag måste be min kompis från island att skicka ner lite thristur till mig, nu på en gång! Ja, jag har abstinens. Men det får jag för thristur är verkligen det godaste godiset som finns. Dregglar lite bara jag tänker på det. Helt sinnessjukt <3


Åhh<3 Glöm förbövelen inte att köpa det om ni någon gång får för er att dra till Island :p 

Nej nu ska jag nog ta och ringa henne på en gång, kan man flyga hit ett lager med raketfart? Det hade vart toppen :p

Kommentarer
Postat av: Maja

Mums med gottigott :D Och soppor m.m. är ju bra när man precis fått tandställning, dock kan man ju tyvärr inte leva på enbart det...

Puss<3

2011-01-13 @ 17:57:21
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0