yesterday

Jävla bajs dag..

Hehe känns som ett bra inlägg redan nu, usch allt går bara fel fel fel.
Igår då, jag var ju med min killkompis.
Han sade till mig "Fan, du var ju läskigt smal förut men nu ser du ju sjuukt snyggt smal ut ju, as snygg verkligen!"
Måste jag säga att jag typ dog?
Jag har förfan mer än 10 kilo kvar att gå upp, allt hopp och kämpar tankar bara försvann och äs växte sig enorm.
Varföööör...
Asså det är såhär också att jag kan ju inte bara skita i han heller för han är en utav mina bästa vänner (och min bästa killkompis) men han vet dock inte om min äs MEN jag vet att han är 120% ärlig mot mig i allt han säger, förutom äs har jag kunnat prata med allt med honom och han har pratat om allt med mig.

x antal tårar och ångest attacker inatt? ja..

Inte nog med det heller.. idag så sa en av de kompisarna som jag är med mest i skolan (men denna tjejen vet inte om äs heller) såhär..

Tjej1: Michelle, äter du pizza? (vi pratade om pizza innan så ingen konstig fråga)
jag: Näää *jätte ironisk* (För jag gillar ju pizza :P )
Tjej1: VA?!
jag: hahah
Kompis: Men hallå hon skojjar ju bara fattar du väl, för om hon hade vart seriös hade jag kallat henne anorektiskt tönt och slutat vara vän med henne.

Det gjorde ont.. jag ville gråta men det var ju mitt i skolan och jag kan knappt gråta inför folk men inte desto mindre mådde jag ännu sämre än innan...

Sedan alldeles nyss på vägen hem fårn skolan så skulle jag in till ica och köpa en mango för mamma skulle ha den till något (?) och snäll som jag är så har jag ju ändå det på vägen hem så då gjorde jag det åt henne. I alla fall så sa mannen i kassan till mig när jag skulle betala (obs jag hade endast en mango som jag skulle betala)
Killen: Din lunch eller?
jag: ehh nej.. (-.-)
kille: nehe?
jag: nej...
Kille : nej det är ju lite för sent för det nu.

Vafan?! Åhhh jag hatar mitt liv just nu..

Skriver när jag mår bättre eller något..

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ursch, vad kommentarer kan dra ner en ibland men det bästa är bara att lägga blindörat till :/ <3 Och om han tycker du är snygg nu, tänk då hur snygg du kommer vara när du är uppe i en normalvikt :D <3

2011-01-26 @ 15:07:27
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Cilla

Sv: Jo precis. <3 Tänk på alla fina peppande kommentarer du får istället, egentligen är nog de andra kommentarerna inte alls negativt menat egentligne men anorexin kan få allt att låta dåligt. <3 Kram <3

2011-01-26 @ 15:12:30
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Maja

Usch, ja, de kommentarerna lät inte alls bra. Men tänk på alla peppande kommentarer vi ger dig, du fixar det här flickan!

Puss<3

2011-01-26 @ 15:48:55
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Julia

ååå vännen.. allt kan tolkas så fel.<3

gumman!

2011-01-26 @ 16:33:23
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: sandra

åååh men gumman då!<3

skickar massa kramar till dig och hoppas att du kommer på bättre tankar snart! ord kan tolkas så himla fel jag vet :/

pussar<3

2011-01-26 @ 19:05:41
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: M

ja jag vet vilken crispy bite är, den är nog på 90 % av sveriges befolknings tio i topp-lista kan jag tro :P hahaha. Men jag räknade den som choklad så därför tog jag inte med den på min lista, annars hade jag bara fylt hela listan med olika chokladgodisar som bara hade skiljt lite smått ifrån varandra och det hade inte blivit kul att läsa :P HAHA

2011-01-26 @ 19:09:50
URL: http://moneliasmemoarer.blogg.se/
Postat av: camilla

Men vännen ta inte åt dig av de kommentarerna. Vissa är verkligen klumpiga när det gäller sådant. Hoppas verkligen att du kommer känna dig bättre snart. Tänker på dig <3

2011-01-26 @ 19:38:24
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: frida

ingen bra kommentar men kämpa på och om han är din bästa killkompis finns han kvar :)

2011-01-26 @ 19:57:35
URL: http://loovethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0