matigt

Har inget speciellt att komma med just nu så vi tar en lista från söting Twiggy

Favoriter:

Varm dryck: Te med socker och mjölk
Kall dryck: Sprite zero med is och jordgubbar i
Alkoholhaltig dryck: Dricker inte alkohol men smirnoff ice är god ^^
Bröd: Nybakta fullkornsbaguetter eller ciabatta, tekakor är gott med
Pålägg: ost, kalkon, gurka och paprika
Grönsak: Brocolli och mini majs
Frukt: Mango och äpple
Bär: Jordgubbar alla gånger
Krydda: grön curry och kanel
Godis: Choklad och surt
Snacks: macadamia nötter
Ost: Feta eller präst ost
Tårta: Frozen cheesecake
Bakverk: kanelbulle
Sås: remouladsåsen man får i skolan till stekta fisken ^^
Glass: kaktus citrus sorbé eller mango berry swirl (bj <3)
Snabbmat: Sushi
Flingor: Gillar inte flingor ^^ men isf havregryn med torkade bär + nötter 
Pizza: hemmagjord med champinjoner och paprika
Naturgodis/Nötter: Torkade jordgubbar och müsli toppar
Soppa: spenatsoppa
Utländskt kök: Japansk/Thai
Halstablett/Tuggummi: Senses tuggumi exotiska eller sweet mint

Hat-Mat:
Blodpudding
Potatis - allt som har med potatis att göra går inte att äta
lök som inte är stekt
pytt i panna
husmanskost
korv med bröd
chokladsås (får kvälvningar)

hehe ja jag är rätt kräsen ^^ har alltid vart.. stackars mamma som har en sådan jobbig unge, fasst jag är snäll så det är okej :P


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Jag är också galet gräsen, eller jag var inte det när jag var mindre, men nu äter jag inte alls mycket saker:( DÅLIGT!!!



Hur har helgen varit darling?

2011-03-13 @ 14:07:54
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Maja

Oj oj, snacka om att du är kräsen! Så vanlig husmanskost går inte? Det som är så gott, vad äter du om jag får fråga? du missar ju en massa gott, som strömming, köttbullar m.m :)

Puss<3

2011-03-13 @ 18:28:49
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Haha i brist på fantasi så fungerade Just My Luck filmen till att rulla i bakgrunden;) jag får passa på att titta på ultratjejjiga filmer när pojkvännen inte är hemma så att han slipper skiiten.



Hur gick det att äta på kalaset hjärtat? Fick du i dej någonting? Jag hoppas det för min skull<3



Kärlek till dej

2011-03-14 @ 14:03:50
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0